Παρασκευή, Μαρτίου 20

10:33 μ.μ.


               «Ζητώ συγνώμη που δεν απαντώ 
               Αλλά λάθος δικό μου δεν είναι 
               Που δεν αντιστοιχώ 
               Σ’ αυτόν που σε ’μένα αγαπάτε. 

               Ο καθένας μας είναι πολλοί 

               Εγώ είμαι αυτός που νομίζω πως είμαι. 

               Άλλοι με βλέπουν αλλιώς 
               Και πάλι λάθος κάνουν. 

               Μη με παίρνετε γι’ άλλον 

               Κι αφήστε με ήσυχο. 

               Αν εγώ δεν θέλω. 
               Να βρω τον εαυτό μου 
               Γιατί οι άλλοι για μένα να ψάχνουν;» 


Απόσπασμα από το βιβλίο του Φερνάντο Πεσσόα, Ποιήματα, εκδ. Printa. 

* O Φερνάντο Πεσσόα, Πορτογάλος ποιητής και συγγραφέας, γεννήθηκε στη Λισαβώνα το 1888. Το μεγαλύτερο μέρος του έργου του παρέμεινε αδημοσίευτο μέχρι τον θάνατό του το 1935. 
Τα άπαντά του εκδόθηκαν σε οχτώ τόμους, υπογεγραμμένα από 27 διαφορετικές προσωπικότητες -όλοι alter ego του Πεσσόα, που προτιμούσε να χρησιμοποιεί άλλα ονόματα εκτός από το δικό του. 

Στα ελληνικά κυκλοφορούν μερικά από τα πιο γνωστά βιβλία του όπως 
Ο Αναρχικός Τραπεζίτης (εκδ. Γράμματα), 
Εγώ και οι άλλοι (εκδ. Printa), 
Το βιβλίο της Ανησυχίας (εκδ. Αλεξάνδρεια). 


Utopia

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.